facebookspråk

Har precis sparkat hem Pernilla som varit här och druckit te och käkat lite kakor. Nu så är det egentid med glass som gäller. Min snälla pappa har nämligen skämt bort mig med ett paket tysk glass som jag skall smaska på till filmen "röd drake" som går på tv 3, kl 22 ikväll. Jag har sett den ett antal gånger men den tåls att ses igen. Anthony Hopkins gör sin paradroll som Hannibal Lecter och snygge Edward Norton spelar smart FBI-agnt...

              
                ...som man säger på facebookspråk: tummen upp=gilla

                                                           /sara


Kommentarer
Postat av: Parre

Mm vilken lyx! Hannibal är förövrigt underbar, ja förutom att han äter människor..

2009-02-18 @ 14:03:11
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0