Duktig flicka!

I dag har jag varit så duktig. Har tvättat, diskat och dammsugit. Visst var det bra gjort? Allt detta har jag gjort och då har dagen bara börjat för snart väntar ett antal timmars jobb för min del med, så tro inte att jag slipper göra något mer i dag.

Just nu sitter och och funderar på om jag ska laga till någon mat att stoppa i magen innan man åker och jobbar. Men vet inte, får fråga Mr O om han är sugen på något för själv har jag ingen aning om vad jag vill ha.

Nu ska jag gå ut och se hur det går med bygget av Janssons egna lilla stuga, troligen hörs vi inte mer innan jag åker nu så hoppas ni får en lugn och skön söndag.
Men njut inte för mycket för minst 30 min/ timme måste ni ägna åt att tänka på att jag faktiskt måste jobba.

/Malin

Ps: Ägna våran söta sjuka Sara lite tankar med så hon blir frisk snabbt!


Kommentarer
Postat av: sara

du e väl fööööör gullig! hoppas att jag inte hann smitta ned dig med förkylning o feber den lilla stunden vi sågs igår bara :/

2009-02-01 @ 14:20:05
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0