Brittany Murphy

Jag är fortfarande i chocktillstånd...Skådespelerskan Brittany Murphy finns inte mer. Nyheten kablades ut igår att Brittany igår (söndag morgon) drabbats av hjärtstillestånd och då räddningstjänst kom till platsen så var det redan för sent...
Det är ju så sorgligt då en så ung människa avlider.
Vansinnigt begåvad och charmig som få, den bilden hade jag av den 32-åriga skådespelerskan. Jag älskade hennes rollprestationer som mentalt sjuk i "Dont say a word" och den lika flippade rollen som anorektiker i filmen "stulna år" Och vem kommer inte ihåg den minst sagt syrliga kommentaren som hon fällde då hennes ex-pojkvän Ashton Kutcher`s förhållande med Demi Moore blev offentligt: "Well, I guess age doesn`t matter for him and size doesn`t matter for her"

På Ashton Kutcher`s twittersida så skriver han följande om ex-flickvännen: 2day the world lost a little piece of sunshine. See you on the other side kid."

               
                   Brittany Murphy 1977-2009


                                     /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag blev lika paff när jag hörde om det. Dock visste jag inte att hon hade haft ihop det med Ashton Kutcher, inte alla som haft den chansen..

2009-12-21 @ 23:45:28
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0