3/4 dagens

Just nu så kan jag inte annat än att hålla med om brorsans egen-påhittade ordspråk: "Julen är komatrollens högtid..." För visst tusan är man seg efter all god mat och allt stressande inför julen.

Idag har jag trängts ute vid maxi-området. Visserligen så var bara matbutikerna, onoff, media markt och co öppet men det räckte gott och väl. Pappa lyckades fynda en ny kamera+lite tillbehör. Själv så köpte jag ingenting.
Resten av eftermiddagen så har det slöats på soffan. Såg härliga school of rock för en stund sedan. Jack Black är sjukt rolig.
Nu så skall jag hoppa i mysbyxorna, hinka kaffe och fortsätta mysa i soffan. :)

Här har ni 3/4 dagens (innan mysbyxorna åker på)


               
                kofta: mq, topp: hm, jeans: only



                                  /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0