2009-12-12

Lördag och jag hade planerat en ute kväll tillsammans med två av mina syskon. Men så blir det icke, då den ena kände sig lite små sjuk och jag själv med känt mig lite små hängig.
Tråkigt i alla fall för hade sett fram emot denna kväll, vi får ta igen det när jag kommer tillbaka till Sverige efter jul.

Så vad ska jag göra med denna dag i stället då? Lilla syster skulle kolla med extra mamman om vi skulle ta en glöggafton men jag har inte hört något så passade nog inte i kväll.
Annars så överväger jag skogshålan och ett besök hos svärfar, Mr O skulle ut och jobba lite och sedan åka och hjälpa sig far så kanske man skulle ta en sväng ut och hälsa på honom i eftermiddag/kväll.
Fast jag vet inte för kan inte riktigt bestämma mig för om jag har lust med det, vi får helt enket se vad som händer.

Nu ska jag i alla fall äta något för börjar må lite små illa av att inte ha stoppat något i magen sedan i går kväll klockan 20.30

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0