Mr O God morgon!

Nu har snart hela födelsedagen gått för pojken men ännu har inte sista gästerna varit här, ne dom kommer över på middag vid 19.00. Eller vi har bestämt 19.00 men dom lär inte vara här innan 19.30 då dom aldrig är i tid.
Men men det får jag väl ta även om jag avskyr det grymt mycket. Människor borde lära sig passa tiden bättre.

Här lite bilder från det det firande som varit hittills i alla fall...

Kapten väntar på att husse ska vakna till.

Paket öppning, två nyfikna pojkar som spänt väntar på att få se vad som finns i.

Sen kom min mor och lillebror förbi med present och då bjöds det på följande...

Så klart det blev hemmagjort smörgåstårta. Även denna gång har jag lyckats perfekt.

/Malin


Kommentarer
Postat av: Rosida

Mmm, smörgåstårta ♥ :P

Söt hund!

2009-08-07 @ 16:33:12
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0