Johnny Depp skrämmer skiten ur mig!

Jack Nicholson är läskig som i "the shining". Robert De Niro är otäck i filmen "cape fear" och Anthony Hopkins kannibalkaraktär i "när lammen tystnar" behöver jag väl egentligen inte ens nämna som ett av namnen bland läskiga rollkaraktärer...?
Men det är faktiskt inte någon av ovanstående som skrämmer mig mest på film. Den som skrämmer mig mest är faktiskt Johnny Depp! Helt ärligt så skrämmer han skiten ur mig. Första gången var; då han blev uppäten av sängen i "nightmare on elmstreet" sedan så dröjde det ganska många år innan han axlade huvudrollen i "Charlie and the chocolate factory" och den kunde jag faktiskt inte ens se färdigt eftersom han var så läskig i rollensom Willy Wonka. Så jag behöver väl knappast säga vad jag tänkte då jag fick höra att han skall spela in "Alice in wonderland"

               
               
               
                   Skräckbilder x 3 lånat hos google

                                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Carro

okey, ja så kan de vara. Själv älskar jag hans skådespelar insatser, just för att han är speciel.

2009-08-10 @ 21:15:55
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/
Postat av: sara

Carro, bara för att jag tycker att han gör läskiga rollkaraktärer så behöver det ju inte betyda att jag tycker att han är en dålig skådis. Tvärtom snarare, jag tycker att han är toppen! :)

2009-08-10 @ 21:33:30
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Daniel

Har du sett honom i Sweeney Todd? En sån där mysig liten film :-)

2009-08-10 @ 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0