Inget för veklingar!

Jag bör nog varna känsliga läsare (och Anna Skipper) för upprörande bilder.

Misstog mig på hemköps öppettider, trodde nämligen att de öppnade kl 9 även på söndagar men icke då. Så jag fick nöja mig med ica-butiken ist. Tyvärr så har de ju inte riktigt lika bra utbud på nybakat men lite fick jag med mig hem iaf...

               
                 mums!

              
                Fick en glad överaskning då jag bet i en av donutsen. Den var fylld
                med mumsig vaniljkräm! Sådant gillar vi! :)

                                                      /sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Lite? ;)

2009-04-19 @ 16:56:58
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0