Den fungerar viss igen.

Vet inte om jag ska le eller gråta. Men efter mammas eller egentligen brorsans enkla tips så fungerar min dator lika smidigt som förr. Detta innebär att bilder kan laddas upp igen. Finns bara en liten hake det kommer bara ske när Mr O är borta för ingen och ni måste alla lova. Ingen berättar för honom att våran klumpiga burk fungerar utan vi väntar med det tills jag lyckats övertala honom om att en liten babydator till Malin inte alls är en dum ide om han vill fortsätta låna äpplet.
Sen när jag väl fått min rosa bebis så kan vi ju av en slump råka laga den här. Det kan ni väl hjälpa mig med.
Den som ger honom en enda liten vink om att den här klumpen visst är brukbar får med mig att göra.

Men nu till en annan present som jag redan fått. Inte av Mr O utan av Veckorevyn. Här kommer innehållet från Goodiebagsen vi fick med oss hem i lördags.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0