2009-04-02

God dagens.
Vaknade av att solen smögs sig in genom min persienner. Härligt. Fast somnade om lika fort och vaknade 2 timmar senare av att solen var borta och det till och med så lite gråtrist ut.

Deppade några minuter över det innan det ringde på dörren. Där stod mamma och syster yster med nya bakade frukostbröd så var på att slänga på lite te och kaffe och sätta sig vid bordet. Sånt är aldrig fel, kan även tillägga att mamma hade äpplen med sig som jag bad om i går så nu ska jag försöka slänga ihop en snabbpaj innan jag måste bege mig till jobbet.

Solen är tillbaka och det är närmare 9 grader i skuggan kan man klaga då. Fan nu är den nya familjemedlemmen och knackar på fönstret igen att den aldrig blir nöjd.


En till bild från solstunden efter jobbet i går.
Nu ska pajen in i ugnen och efter det hoppas jag att kameran laddat färdigt så ni kan få en bild av mästerverket.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0