Det måste vara ödet!

Jag tror definitivt på ödet! Jag har upplevt flera saker som jag räknar in i ödeskategorin. Den senaste och mest aktuella måste väl ändå vara att  london fashion week  "bara råkar"  infalla då vi är där! ;)
Ännu en sak som tyder på rätt sak, på rätt tidpunkt måste väl vara då C sprang några ärenden i några butiker och kom helt plötsligt och tänka på mig, då hon såg denna! Tusen tack C! Visst är det härligt då omgivningen bara spontant överaskar dig med saker, för att de kom och tänka på just dig!

                
                  sötaste överaskningen från goaste C...

                                                                 /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0