Börjar tappa stinget!?

Kan det vara så att jag börjar tappa stinget då det kommer till shopping? Förut har jag utan några som helst problem kunnat bränna x antal tusen-lappar i månaden på endast kläder och hygienartiklar...Men nu så vet jag inte riktigt vad som har hänt! (men av någon underlig anledning så är shoppingkontot ändå ganska så tomt, hmmm)
I London blev det ju extremt lite shoppat och innan resan så hade jag snålat med flit för att kunna slå runt ordentligt på Oxfordstreet. Och värst av allt var nog idag, då jag växlat tillbaka mina pengar som blev över sedan resan. Jag gick på stan, vandrade runt inne på hm och mq utan att köpa en ända sak! Vad tusan är det som händer!?

                
                En dagens outfit...

                                                          /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0