Varning för halka!

Den här tiden på året då det regnar och löven ligger och lurar på marken, så är det lätt att halka då man bär lite klack på skorna. Och i mitt fall så blir det gärna mycket klack (7-10 cm) vilket blir ännu mer halkvänligt. Så därför tänkte jag dela med mig av ett halktips för alla klackbärare!

* Repa sulorna! Ja, det låter säkert jätteknäppt att dra fram kniven och göra märken på sulorna, på de nya skorna! Men det funkar faktiskt på skor som har riktigt halkiga undersidor. Några som går med repiga sulor är bla modellerna som travar runt på catwalken...

                

                                           /sara


Kommentarer
Postat av: anna

Vilka snygga skor!

önskar jag kunde gå i så höga klackar,men det klarar jag inte.

Postat av: Anonym

hej...

stolt nu när jag har läst din o malins blogg....

apropå halka, hade du snowjoggings(vet inte hur det stavs) när du var liten?

2008-10-08 @ 00:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0