Väntans tider..

Finns det något som är så tråkigt som att vänta på något bra.
Jag sitter just nu och väntar på att Mr O ska komma hem från jobbet, att maten ska bli klar och att desperate housewifes ska börja.
Jag har mycket längtan inom mig och vet inte vad jag ska fördriva tiden med för att det ska gå fortare...
Några förslag?

Kanske man skulle shoppa?!  Ne det får jag absolut inte göra för nu ska det sparas pengar. Jag måste ju ha till klänningar inför alla trevliga tillställningar som väntar närmsta månaderna. Sen måste jag ha till alla julklappar som ingen annan än jag själv kommer köpa fast det står på min önskelista.
Ja och sen måste man ju så klart ha kvar pengar så man kan köpa några julklappar till alla nära och kära.

Påtal om jul blir jag tokig, hur tidiga får affärerna vara med julprylarna? Jag tycker inte att man tar fram tomtar och liknade till försäljning förrän framåt 2 advent. En sak är det väl att börja sälja adventsgrejer, men allt annat julpynt borde vara förbud på att sälja förrän om så där 6-7 veckor.

Dags att avrunda här och istället gå och kolla hur det bubblar i kastrullerna.


Ha en fortsatt bra kväll, vi hörs när vi hörs.
/Malin



Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå i stugan! La precis in receptet på taco pajen.den är jätte mumsig och så enkel att göra..Är allt bra med er?..I väntans tider?!Jag som trodde du var gravid=)..Kram på dig

2008-10-28 @ 18:54:55
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/
Postat av: Kimiz

Du får kika runt efter ngt bra område =)

2008-10-28 @ 20:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0