snyggt med spetstopp!

Jag vill hemskt gärna ha en snygg spetstopp, inte i helspets utan bara lite detaljer på ärmarna, hals och ryggringningen. Jag hittade och provade en av de snyggaste spetstopparna jag sett inne på hm (trendavdelningen) men insåg att jag inte kan bära upp svart spets utan att se ut som Marilyn Mansons lillasyster(pga av mina mörka ögon och mörka hår) och så här i halloween-tider så kan det vara extra lätt att missta mig för att vara trollkärring...
Men för er andra som kan bära upp svart spets, så har lindex en riktigt snygg prisvärd godbit.

                                           
                                                    bild: lindex

                                        /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0