Utmaningen.

Jag blev utmanad....

 

VAD ÄR DU RÄDD FÖR? I går var det Sara, hon kan vara riktigt läskig.

Men i dag är det nattfjärilar och mörkret

HUR SER DIN IDEAL KILLE UT? Åhh jag såg honom i går, ni skulle varit med.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Nedre delen av min rygg

DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Jag
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Plackers  
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR? Vem räknar?!
ÄR DU KÄR? Ja
ÄR DU I ETT FÖRHÅLLANDE JUST NU? Ja
OM INTE, NÄR VAR DITT SENASTE? …

ANSER DU ATT DU ÄR EN BRA FLICKVÄN? Absolut, den bästa.

VAD HAR DU HUNNIT GÖRA IDAG? Vaknat, skjutsat Mr O till flyget, åkt hem och sovit en timma till, vaknat igen, åkt till jobbet, ätit frukost, jobbat, ätit lunch, promenerat, kommit hem, rastat Kapten, kollat facebook, bloggat

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Laga/äta middag, blogga mer, kolla bloggar, hämta Mr O, kolla facebook, kolla mailen, se på tv, duscha, borsta tänderna, ta lite knark och sen sova.

VAD VILL DU HELST HA JUST NU? Sommar sol och massa pengar
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Datorns sus
VILKA ÄR DINA FAVORITSKOR? Oj älskar så många av mina skor men absoluta favoriter är nog ett par av stövletterna från din sko.

ANVÄNDER DU LYPSYL? Är smått beroende
ÄR DU ARG OFTA? Beror på vem man frågar

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN VAD DU ÄR? Nej, jag ser nog yngre ut.
VAD KÖPTE DU SENAST? Om du menar allt så var det russin jag skannade av som sista vara.
HUR LÅNG ÄR DU? 1.66 cm
VILL DU GIFTA DIG? Ja om jag får bestämma när var och hur.
VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN? Jag
VAD BRUKAR DU HA FÖR SMINK? Har nästan alltid maskara i övrigt varierar det lite.
ÄR DU RÄDD FÖR SPINDLAR? Nja inte direkt men skulle det komma en svarta änkan i köket skulle jag nog hoppa till.
ÄR DU BRA PÅ ATT KYSSAS? Självklart
ÄR DU LESS PÅ ATT SVARA PÅ FRÅGER NU?  Nja berätta gärna mer om mig, men får ju inte bli för långt så ingen orkar läsa.

 

 

Jag utmanar: Alla som har lust, orkar inte skriva massa namn.

 

/Malin


Kommentarer
Postat av: Gnistan

Louise sambo äter inte fläsk...

2008-11-26 @ 19:42:40
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0