Min gamla blogg räddade visst lite..

Kommer ni ihåg att min älskade dator med säkert tusentals kort på nära och kära flög i golvet för så där ett halvår sedan?
Satt och letade Kathy väskor på nätet, finns en del svenska webshoppar som tagit in en del numera. Mer om det en annan gång.
När jag sökte på google kom självklart min gamla blogg upp, då den innehöll mycket kathyväskor. Kunde då inte låta bli att ta en koll genom alla mina gamla inlägg.

Jag som trodde allt var förlorat från hans bebistid men titta jag hittade i alla fall ett minne!

Så söt så söt och kanske mot alla odds blir allt bra till slut i alla fall.

/Malin

Kommentarer
Postat av: sara

så Kapten har oxå varit liten? så himla gullig! :)

2008-11-12 @ 12:54:20
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Rallyprinsessan

Vad är det som blir bra :)<3

2008-11-14 @ 21:28:15
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0