hm trend

Jag delar upp senaste stockholms-shoppingen i 2 delar. Som ni säkert har förstått så ska första delen handla om hm trend.
Inhandlade faktiskt alla mina kläder denna gång, från hm. Jag brukar tvinga mitt shoppingsällskap att plöja nästan alla hm butikerna. De flesta stockholms-hm-butikerna har en avdelning som heter hm trend men den absoluta favoriten ligger på söder.
Norpa borde se till att köpa in trend-plaggen, nu!
klicka för större bilder!

               
                samtliga plagg kommer från favorit-avdelningen.

                                             /sara

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte fina kläder du köpt!!

2008-11-23 @ 19:40:10
URL: http://jojosplace.blogg.se/
Postat av: Parre

Åh, snyggt!



Tack för det tipset ska hålla utkik efter hm:s trend-avdelning nu när jag ska till stockholm i helgen :)

2008-11-25 @ 23:48:22
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0