Vilka nötter!

Idag så är det verkligen inte något vidare trevligt väder ute. Det är mulet, blåsigt och regnet hänger i luften. Riktigt innesittar-väder med andra ord. Får hålla tummarna för att det fina vädret kommer tillbaka tills imorgon, då jag och Malin ska ut och äta med jobbet.

Ikväll så blir det en lugn kväll med filmmys. Har laddat snacksskålen med nötter. Ska försöka att låta bli och äta av nötterna innan filmen. För har man väl börjat så går det inte och sluta.


           image428

Och vad är detta då? Här har du svaret.



Lilla bilden: saltå kvarn


                                                          /sara


Kommentarer
Postat av: Catty

oh vad jag önskar att jag inte fick kramper i magen när jag äter nötter :( det är ju det godaste som finns!

2008-05-05 @ 10:29:22
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0