Sega freda..

Ja det är väl kort och gott så man kan säga om min gårdag. Fast värst av allt är att jag gick runt och loppa och helt grömde bort att slänga i väg ett sms till Sara och gratta på födelsedagen... det är lite så jag skäms nu. Men träffar henne i kväll och då ska hon i alla fall få överaskningen som jag glömde hemma i går när jag gick till jobbet.

Eftersom gårdagen kändes så seg och aldrig tog slut, ingen som hade tid att komma hit, en pojkvän som inte kom på grund av att de aldrig blir klara med ombygnaden och inte minst en Jansson som endast ville ligga i skuggan och slappa.
Så var ju bara för mig att plocka upp saker ut kartonger, sola och sen avslutade jag kvällen med att slänga på lite kött på grillen så att man i alla fall fick njuta av något lite extra.

   

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0