om mig...

1) Vad åt du till frukost?
2 st fattiga riddare och äggröra 
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
hänvisar till "fläskläppsbilden"
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
från Daniel
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
svart/grå 
5) När var du arg senast?
kommer inte ihåg...
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
studentbalen var fin...
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
syokonsulenten var en riktig plåga...
8) Yoga eller löpning?
tränar tyvärr aldrig men borde börja snart...
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
köttbiten! utan någon som helst tvekan.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
glaumor, cosmopolitan, veckorevyn, plaza, etc
11) Favoritkaraktär i deckare?
Seeley Booth, manligare varelse får man leta efter.
12) Teveprogram du aldrig missar?
desperate housewives och prison break
13) Vem är du avundsjuk på?
för stunden ganska många...Jag är en missunsam jäkel...
14) Din bästa revansch?
ingen jag kommer på...fast det är klart att det alltid kul att knäppa folk på näsan som inte trodde att man kunde...
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Har nog inte träffat varken den bästa eller sämsta än....men jag gillar min nuvarande chef.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
sniglar, inälvsprodukter mm...behöver nog inte ange orsaker...
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
svårt val...men Patricia Field kanske...
18) Kaffe eller te?
gillar båda men kaffe är nog snäppet godare...
19) Skostorlek?
36
20) Hur ofta är du på IKEA?
-så sällan som möjligt...
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
En fin lägenhet (med extra allt) som jag ev skulle sälja senare. Sen så skulle jag skicka iväg mina föräldrar på en thailands-resa och slutligen ta med mina fina tjejkompisar på en shopping-resa till USA...

lista lånad från:bloggkommentatorerna

                                                /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Kul läsning, undrar vem som gav dig idén, fattar bara inte det där om IKEA - girl what's your problem! :P

2008-07-28 @ 22:54:12
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0