magväska, är det okej!?

Egentligen så tycker jag ju inte att det är okej med en sk magväska. Jag hade en rosa med "Tom och Jerry" i slutet av 80-talet. Sen så mumlade jag väl något om aldrig mer...Men man ska aldrig säga aldrig, kanske...
Var inne och snokade runt lite på asos-rean och hittade en sk magväska. På bilden där modellen bär väskan så ser det chickt ut på något sätt, men den viktigaste frågan är väl då om det ser lika chickt ut på mig? För jag vill ju inte se ut som en bortkommen, paranoid turist på upptäcksfärd.
                

                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hahah "bortkommen, paranoid turist på upptäcksfärd". Bra beskrivning på hur man ser ut med magväska tcker jag, jag gillar inte ens tanken att ha magväska! :) Det är nog ganska svårt att se chick ut med en.

2008-07-19 @ 17:08:41
URL: http://heidijaninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0