Hårresande ångest...

Imorgon så ska jag och klippa mig. Vanligtvis så ser jag fram emot det, men morgondagens klippning fasar jag verkligen för. Dels så är det inte min vanliga frisör som jag haft i tid och evighet utan en ny en, och värst av allt är att mitt hår verkligen är i uselt skick nu: torrt, slitna hårtoppar etc.
Brukar be frisören att bara klippa det nödvändigaste vilket i värsta fall kan sluta med att det blir en page imorgon. (har inget emot page men nu planerar jag att spara till långt hår)

Jag: Tänk om det blir riktigt, riktigt fult då? Och jag måste bära mössa den närmsta månaden?

Johan: Det är lugnt jag har precis köpt en trimmer så vi kan rätta till det. Jag har tom klippt Daniel idag...

Daniel: Ja, det är typ 2 cm långt, mitt hår...

image55
Bye, bye kluvna hårtoppar, hello page or Britney Spears-hairdo!?

                                           /sara


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack vad söt du är :) Lycka till hos frisören. jag hade page för ett år sen och nu har det äntligen blivit lite långt igen, långt hår är bäst.

2008-02-22 @ 21:00:03
URL: http://ceciliar.blogg.se
Postat av: Patricia

Tack! du blir nog urtjusig i nya frisyren..

2008-02-23 @ 02:23:44
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0