ett mirakel!?

Överlevde förmiddagens frisörbesök utan några som helst konstigheter. Blev även en kort vända på stan, precis som planerat. (återkommer med shoppingrapport) På hemvägen så hämtade jag upp min omtalade mirakelkräm. Krämen som fått människor att sätta upp sig på väntelista, då den sålt slut så fort. Resultatet skall framträda efter 2 veckors användning. Hmmmm tror ni på mirakel? Själv så blir jag mer och mer skeptisk...

Ikväll så tittar jag och mitt entourage ;) på melodifestivalen. Alltid lika kul att se vad BWO skall bjuda på, eller snarare vad Alexander Bard ska hitta på eller hur hans outfit med tillhörande ansiktsprydnad kommer att se ut...

För att citera min killkompis:"Mustasch är fan hett och oerhört 2009!"

image55
Mirakel eller inte. Här är den iaf.


                                                      /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0