en i varje färg...

Idag så hämtade jag ut mitt paket, innehållandes 3 st U-neck klänningar och 1 st V-ringad klänning från märket "american apparel" Kan ju tyckas förbannat onödigt att beställa samma klänning i olika färger!? Men det försvarar jag med att jag är tokkär i de där fodralen! Har en sedan tidigare en i svart. Målet är väl typ och äga en i varje färg, haha.
De är tighta som sjutton. De håller verkligen in allt: hängig rumpa, gasig mage, obefintliga tuttar- you name it!
;)

image30
U- neck fodralen

image31
V-ringad


Mitt gamla, svarta fodral: används här som topp.

                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vill oxå ha AA-klänningarna. Gärna i svart till att börja med. Men trivs man i ngt så ska man köra på det :)

2008-02-20 @ 20:50:34
URL: http://kristinasmode.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0