tubtoppar i massor!

Då var helgens sista arbetspass avklarat. (äntligen) Det ska bli så skönt med ett par lediga dagar, måste jag erkänna. Har en hel del saker som skall göras, både roliga och mindre roliga saker, sk måsten typ städa och tvätta.
Idag så ska jag bla bege mig ned till stan igen, för att lämna tillbaka pumpsen som jag bloggade om igår. Kanske hittar någon trevlig bikini ist. (åker ju till "Mallis" om mindre än 2 veckor)

Medan jag far ned till stan så får ni hålla tillgodo  med shoppingrapport innehållandes kläderna som shoppades i fredags. Insåg då jag fotograferade sakerna, att det blev tubtoppar i massor, ingenting som jag tänkte på mitt i shoppingen dock. Så det kan bli ;)

    
och så en väska såklart...


                                                 /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0