Sofi(a)propp!

Idag så fyller en av mina absolut bästa och äldsta vänner år! Stort grattis till dig, Fia! 30 is the new black...! ;)

När man har känt varandra så pass länge som jag och Fia har gjort så finns det inte många hämningar kvar. Här är några tokigheter som vi har "gnäbbat" om sedan vi kom hem från NY:

Efter att jag givit Fia en fin spark på benet...Så svarar hon med den lika vänliga men verbala kommentaren: "Aaaaj faaaaan, din jävla dåre!"


Eller när jag skulle ta mig hem från henne kl 1 på natten:
Jag: Jag ringer dig sedan så att du vet att jag har kommit hem ordentligt...

Fia: Nej, ring imorgon ist...

Jag: Men då kanske jag redan ligger mördad i ett dike...

Fia: Skitsamma, jag vill sova...


               
Förutom att vi delar samma sjuka humor så har vi båda svart bälte när det gäller att kunna somna närsom, varsom och hur mycket som helst... Tror dock att jag vinner med en noslängd eftersom jag dessutom både pratar och går i sömnen, haha. ;)
               
               
                  Vi kan även spela hyfsat normala när vi känner för det...! ;)



                                              /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

2012-05-07 @ 20:16:55
Postat av: Patricia

Goda vänner är något av det finaste man kan ha! Visst fyller du väl också 30 i år?

2012-05-07 @ 20:18:24
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: sara

Jo, visst är det väl så att jag fyller hela 30 bast i år men försöker fortfarande komma undan med 25...! ;)

2012-05-13 @ 13:03:56
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0