Nytta och nöje

Insåg nu när jag loggade in, att det nästan var en vecka sedan jag bloggade. Uselt av mig. Men jag har haft fullt upp med att pussla jobb, träning med det sociala och då har bloggandet blivit lidande tyvärr. Nu så har det ju inte hänt så förskräckligt mycket eller nästan inget speciellt alls...
Idag så passade jag på att blanda nytta med nöje; brände av en shoppingtur innan träningen. Måste erkänna att dagens träning gick ganska segt, var fortfarande ganska seg efter gårdagens träningspass. Då chockade jag kroppen med att testa "functional training" för fösta gången. Träningen innehåller både styrka, kondition, massa intervall-träning. Mums för kroppen!

Visste ni att det är viktigt att variera träningen så mycket som det bara går, för ett så bra resultat som möjligt. Kroppen är nämligen expert på att vänja sig vid vissa rörelser och då den har vant sig så ger inte träningen riktigt samma effekt som i början...


Nog om nyttigheter; Nu ska jag straxt nörda i soffan. Terminator-filmen på 6:an med ostbågar och smågodis som tilltugg! :)

               
                 Dagens shopping



                                                  


Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad är det i påsarna, det måste man ju visa, några verkar vara mkt intressanta!



Förresten måste fråga, är det Sigge som har tuggat på tidskriftssamlarna som man skymtar i bokhyllan? ;)

2012-05-31 @ 21:59:00
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0