Missha BB cream

Berättade ju för ett tag sedan att jag lagt in en order på BB cream. Fick hem den för ett par dagar sedan, raketleverans från asien med fantastiskt trevlig och personlig service dessutom.


Kan ju bara säga att jag förstår varför denna produkt fått sådan jäkla genomslagskraft i asien...! Sjukt bra produkt; högt solskydd (spf 42) lättapplicerad (inga problem att få ett jämt resultat.) och det bästa av allt den är verkligen utjämnande (förstorade porer, skavanker och ev fina linjer blev synbart mindre) utan att se kakigt ut.
Mina dyra clinique-krämer kommer att få vila ett tag nu, tror jag(?)


Betyg; av 5 möjliga


               
BB creamerna som jag testade kommer från det koreanska märket "Missha" Vilket är det populäraste märket bland BB creamerna i asien.


                                           /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0