Hur kan jag ha missat detta!?

Länge sedan sist nu...har varit uppbokad med jobb, suttit i skolbänken, njutit av vårvädret som tittat fram emellanåt...På kvällarna har jag funnit ett nytt guldkorn på tv`n som jag suttit klistrad framför: "komediserien "How I met your mother" Jaja, jag vet, det har funnits ett bra tag men det har aldrig blivit av att jag tittat tidigare. Ser fram emot alla härliga säsonger som jag har framför mig, funderar starkt på att skaffa dvd-boxarna så jag kan titta när jag känner för det...



Jason Segel (Marshall) har jag älskat ända sedan han...
              
näckade i filmen "dumpad" samtidigt som han kläckte den urkäcka repliken: "I got a surprise for you!"



                                            /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Då har du verkligen något att se framemot, riktigt bra serie måste jag säga där man kan hoppa lite och inte behöver se varenda avsnitt om man nu skulle missa :)



Har du några tips på bra serier förresten, skulle behöva något ifall att det blir en seg sommar :)

2012-05-14 @ 22:42:45
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0