Skräck/rysare/thriller

Min dvd-spelare vägrar att samarbeta med min nya tv. Och oteknisk som jag och min omgivning är så får jag/vi inte igång skiten. Vilket för mig är en helt ohållbar situation i långa loppet. Jag älskar ju att kolla på dvd.
Igår så blev det lite nattsuddande då det till min stora förtjusning gick 2 st helt okej, hyfsat otäcka filmer på tv. Usla recensioner men som sagt jag tyckte att de var helt okej: "obsessed" och "the texas chainsaw massacre". Man skulle kunna säga att "I have a thing" för ruggiga filmer; den fördömda byn, when a stranger calls, skeleton key, psyko, omen, ondskans ansikte, mothman det mesta med stephen king...Kan dock erkänna att jag inte tittar lika mycket som den tiden då jag bodde i kollektiv. Då var det skräck var och varannan kväll men så sov man aldrig ensam heller...! ;)


                            
               Drew Barrymore gjorde en kort men minnesvärd prestation i Scream



                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Men du sover ju inte ensam nu heller - du har ju din stora starka vakthund ;)

2012-03-06 @ 22:36:13
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: sara

Haha, Sigge är inte mycket att hålla i handen om det skulle dyka upp tjuvar/mördare. Han älskar alla! Skulle antagligen glatt möta dem i hallen och säga: "Välkommen hem till mig. Det är jag som är Sigge!"

Haha ;)

2012-03-08 @ 12:10:34
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Patricia

Haha! Men Sigge då :)

2012-03-08 @ 21:14:32
URL: http://Envilla,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0