Pippa

Min vanliga, jäkla otur. Ligger nedbäddad i soffan, ist för att sitta på spinningcykeln. Har sedan igår kväll legat i sängen med influensa-liknande symtom: feberfrossa och ont i kroppen. Är verkligen både besviken och ledsen eftersom jag hade sett fram emot denna fysiska utmaning. :(

Nu väntar jag bara på att (Jacob) Hård ska nämna Pippa (Middleton) i vasaloppet, haha. Man uttalar nog inte namnet som jag brukar göra. Men det vore himla skoj isf. ;)


                       



                                                      /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Nej, vilken otur! Krya på dig! Kramar

2012-03-04 @ 21:29:24
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0