Nutramino

Lucky me! Just som jag bestämt mig för att dra av ett combat-pass och dragit på mig träningskläderna så får jag till min stora lycka reda på att killarna från nutramino skall gästa gymmet ikväll. Sist, tror det var för 2 veckor sedan så var de också på besök på gymmet. De bjöd på generösa mängder energi och återhämtningsdricka samt massa mumsiga protein och energibarer som jag annars aldrig brukar unna mig själv pga av jag blir lite dumsnål till sådana produkter. Men inte då minsann...slutade med att jag fick så mycket bars och dricka (de delade ut de stora flaskorna inte i snåla pappmuggar som många andra företag brukar göra.) att det blev jobbigt att bära, haha. Så nu ska jag sticka iväg en halv timma tidigare så jag hinner svulla lite...! ;)


                
                  bild lånad



                                              /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0