Bokleverans

Jag har haft ett litet uppehåll i mitt bokslukande men med gårdagens efterlängtade bokleverans så ska jag nog komma igång igen. Paketet innehöll bla 2 böcker som numer även finns som film men jag tänkte börja med böckerna...

"Morgonen hon försvann" av Linwood Barclay en av mina favoritförfattare.

"Hungerspelen" Suzanne Collins bok behöver väl knappast någon närmare presentation. Filmen går ju på bio sedan en vecka tillbaka. Och jag hoppas själv på att kunna komma iväg och se den i helgen.

"Vi måste prata om Kevin" skriven av Lionel Shriver. Även denna går på bio. Ännu en vill-se-film!


                



                                           /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0