28/3

Håller på att packa min matsäck inför mitt nattarbetspass. Inte det lättaste, skulle jag vilja säga. Känner mig som en liten packåsna. Får ofta frågan ang mina matvanor på natten: om jag äter och vad isf? Så här har ni ett ganska bra exempel på vad som slinker ner under ett nattpass. Och ja, jag dricker även kaffe på natten. Fick ju massor av smäll på fingrarna på ett seminarium för nattjobbare. Tydligen så ska man varken dricka te, kaffe eller andra koffeinhaltiga drycker och ännu mindre äta efter kl 19 på kvällen. Sååå sjukt, så dags har jag inte ens slutat äta när jag har lediga kvällar/nätter.


                
2 matlådor, skyr, äpple och något sött. Vanligtvis så brukar jag ha 2 st smörgåsar med också men upptäckte att osten såg läskig ut för man kan ju inte käka bröd utan ost ju! ;)


                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Men mår du bra av det så är ju det perfekt :) Jag har också jobbat natt en gång på ett sommarjobb en hel sommar, det var inte alls kul för kroppen, och vare sig jag åt under passet eller inte så mådde magen dåligt.. Så du är med andra ord duktig som tycks klara det så bra! :)

2012-03-29 @ 14:06:41
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0