good day

Hittills idag så har jag haft en toppendag och känner på mig att den kommer att bli minst lika bra fortsättningsvis. Testade poweryoga för första gången i mitt liv. Tänkte skaffa mig lika biffiga armar som Madonna, läste någonstans att hon kör poweryoga, haha. ;) Nae, skämt och sido. Yogan var inget för mig. Kändes lite för mycket "humbug" att stå i massa olika ställningar, i en lokal med flummusik och massa levande ljus. Och vid avslutningen av passet då man skulle visa tacksamhet för frihet, andlighet mm, så hade jag svårt att hålla mig för skratt...

Nu på eftermiddagen så ska jag bli upplockad av Erica, så ska vi sticka ut till Malin och grilla. :)

Bra dag helt enkelt!


               
Dagens jippi; Nu är det melon-säsong! Här hemma så slukar jag och Sigge 1 melon om dagen!



                                          /sara

Kommentarer
Postat av: Pernilla





Grattis min älskling på födelsedagen!

2012-06-06 @ 08:19:41
Postat av: caisa

hoppas du får en fortsatt bra dag!

2012-06-11 @ 15:44:06
URL: http://caiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0