Munken in the park 2012

Igår avslutades den årliga gratis festivalen "Munken in the park". Givetvis så var jag där! Och för en gångs skull så stod jag inte mitt i smeten och trängdes, utan i en lägenhet precis belägen över folkmassan och scenen. Perfekt! Och som grädde på moset så var det en spontan och fantastiskt trevlig privatfest som jag hamnade på!
 
Malin L och Bow
Bob Hund
Perfekt utsikt över publikhavet och...
...och baja-majorna!
 
 
                                               /sara
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Perfekt att kunna festa hos vänner som bor centralt ju! :)

Gratis-evenemang är väl bland det bästa :) vi har en liknande tillställning i min stad som var gratis fram till för ca 3 år sedan, och nu kostar det plus att de höjer priset varje år, tycker det tappar charmen då, speciellt när artisterna är riktiga bottenskrap :p

2012-07-09 @ 07:28:33
URL: http://envilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0