Madonna konsert

Igår så fick jag min efterlängtade födelsedagspresenter: Ett besök på Ullevi i Göteborg, där huvudpersonen hette Madonna! Måste säga att det var fantastiskt; toppenväder, (vilken jäkla tu då konserten hölls på en utomhus arèna) trevlig stämning, finaste sällskapet i form av Pernilla (som jag fick konsert-biljetten av) och Pradeep och en konsert som var bra mycket bättre än väntat. 
Vi pendlade mellan sitt och stå-platser, efter halva konserten så gav vi upp våra sittplatser och begav oss ner på arènan ist.
Måste skaffa mig en bättre kamera till nästa månad då det vankas konsert igen! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Den konserten hade man gärna sett - och vädret gjorde väl sitt också antar jag :)

2012-07-06 @ 07:51:35
URL: http://envilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0