Victoria secret

Jag älskar Victoria secret...nästan lika mycket som jag älskar h&m. Bara en så`n sak...Jag kunde spendera hur mycket tid och pengar som helst inne i deras butiker. Tror jag var inne i 4 olika. Vid ett par tillfällen så kom sällskapet in och hämtade mig för att jag dröjde så länge. Ett helt eldorado om du gillar söta, rosa, flirtiga, sexiga saker. Och vilken tjej gör inte det innerst inne? Tyvärr så köpte jag inga underkläder som de märket kanske är allra mest känt för. Men en hel del träningskläder, bodylotions, duschkrämer och deras fantastiska bodymists. Har sedan tidigare ett par av deras bodymists hemma. De är lite lättare än parfymer och funkar även att spraya i håret som hårparfym. De doftar godis och ger huden fin lyster. Love them!

               
              
                  tränings/myskläder
              
              



                                       /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Det är bra, man måste ju få skämma bort sig själv :)

2012-01-23 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0