New tattoo!?

Jag tycker att det börjar dra ihop sig för att skaffa en/ett par nya tatueringar. Har ideèr om 2 st, men lite finjusteringar behövs för att jag ska bli helt nöjd. Införskaffade mig 2 st billiga böcker om tatueringar idag. Lite inspo kan ju aldrig skada eller hur?

För övrigt så vankas det jobb inatt för min del. Första arbetspasset på flera veckor. Det känns tungt, hade ju vant mig vid att vara ledig, planlösa, sköna dagar; då träning, promenader med Sigge och kompisfika stått högst i kurs...
Well wish me luck!


               
En av mina två tatueringar. Med mina förhoppningar så är de fyra till antalet innan 2012 är slut.
               
                 Nattläsning?


                                              /sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0