cookie of the day

I vanliga fall så äter jag ganska onyttigt om man säger så här. Veckorna i USA så blev det säkert 10 gånger så mycket godasker och onyttigt. Vågar knappt tänka på`t. Det har varit äggröror till frukost, tjocka amerikanska pannkakor med sirap, glass och choklad på, baconburgare, pizza, steaks, cookies, dagliga fappuccinos, cupcakes...you name it. Bara ett stenkast från huset så trängdes både mcdonalds, starbucks och en cupcake-butik.
Har med andra ord mumsat i mig en hel del och gott var det! :)


              
                BBQ första kvällen.

                                
                               

               
Fantastiska OMG-burger. Du får bestämma hur burgaren ska vara tex 2 skivor burgare, bacon, ost och sallad. Sedan så gör de burgaren från grunden. Mums.

               
               
Amerikanskt kaffe smakar skit, så givetvis blev det dagliga besök hos Starbucks. Deras frappuccino is to die for. Som kaffe och efterrätt i ett!
 
               
Jag åt cookies och cupcakes varje dag. Så det blev som ett internt skämt; "cookie of the day"

               
Jo, det är sant. Jag åt faktiskt något grönt under semestern också. Här är beviset. Givetvis så serverades det pizza-bitar till! ;)


                                         /sara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0