New york

Miami resan förra månaden gav verkligen mersmak, både på resandet och landet i sig...Och nu till våren så kommer jag även kunna bocka av ännu ett av mina drömresmål; en weekend i new york. Jag kommer i april åka tillsammans med 2 kompisar. Resan är tänkt som ett slags gemensamt 30 års-firande. Tyvärr så blir vistelsen på andra sidan atlanten bara en kort vistelse, pga av barn och hundvakter...Men fasen vad vi ska ha kul den helgen! Längtar massor!


               


                                            /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vad härligt du kommer att ha det! Jag och syrran planerar en liknande resa nästa vår för att fira våra resp. examenar.. (Jag tar ju min i år och hon nästa år)



Så får du tipsa mig om bra ställen sedan, perfekt tycker jag! ;)

2012-02-13 @ 18:31:43
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0