Miami-shopping

Här är sista delen av saker som shoppades i Miami. Åhh, vad jag längtar tillbaka till värmen. 15 minusgrader är inte riktigt min grej... ;)


               
Jag sålde ju min exakt likadana svarta Mark by Marc Jacobs-väska för en tid sedan. Och i Miami så sprang jag över en likadan, fast i finare o piffigare färg. På rean dessutom. Så den fick följa med hem. Lite ironiskt, jag vet. ;)
               
                Den lilla svarta kommer från BCBG Maxazria
               
         Lite cd-skivor. Hittade en grym cd/dvd-butik som sålde både nytt och gammalt.
                
     Egentligen så tänder jag aldrig några ljus men de här doftade så gott, så jag slog till.
               
               
               Nya träningskläder. Kan varmt rekommendera reeboks easytone-topp!



                                    /sara

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga träningskläder och vad kul det där med väskan, du måste ju ha saknat den lite :)



Och så har vi ljusen - de allra flesta köper i doften "nytvättat" "ren bomull" eller någon annan fräsch doft, men Sara hon väljer godisdoft och nybakade kakor ;)

2012-02-07 @ 08:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0