Herregud!

Godmorgon, på er! Vet ni hur sjukt det här är? Jag sitter uppe och käkar gröt (toppat med diverse nyttigheter som katrinplommon och frön) innan kl 6 på morgonen, därefter så bär det av mot gymmet. Känner mig ta-mej-tusan som Rocky Balboa! Man skulle väl kunna säga att detta är resultatet från gårdagen...Igår så hade Jonas bjudit hem mig på kaffe och kladdkaka. (Jonas gör tveklöst världens godaste och mest perfekta kladdkakor i världen!) Och sarkastik som jag är så berättade jag att jag ville bli svensk mästare i antingen tyngdlyftning eller proffsboxare, haha...Så då började diverse hälso och träningstips flyga ur munnen på ingenjören. Först så skulle jag tydligen äta upp mig 15 kilo så jag har något att bygga musklerna av. Mycket mat, varannan timme. Träna och käka protein direkt efter träningen. Helst ha 2 st råa ägg med mig i fickan, för bästa resultat...Allt detta tills vi ska ses till nästa vecka då vi ska ses. Observera att dessa tips kommer från en sparrissmal kille som är över 180 cm lång och inte ens väger 70 kg, haha. ;)

Fortsättning följer...!


              



                                               /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0