100 år

...Precis hemkommen från bion. Blev bjuden på nedanstående`s stora genombrottsfilm:


                
                 Leonardo Dicaprio på madame tussauds...



Just precis, blev bjuden på 3D-versionen av titanic. Jag kommer ihåg att jag tyckte så fruktansvärt mycket om filmen när den gick på bio den första gången för typ 15 år sedan...Och den är fortfarande fantastisk! Visste ni förresten att i söndags (15/4) så var det exakt 100 år sedan fartyget sjönk. Kan inte ens föreställa mig hur hemskt det var...

                
               
               
               
                 bilder: google



                                               /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Häftigt, synd att det inte var Di Caprio i egen hög person ;)



Läste om det där med att det var 100 år sedan i min morgontidning den dagen, 100 år känns inte så längesedan egentligen.

2012-04-19 @ 20:41:57
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: Tanja

åhh jag såg också filmen för ett tag sen. såå bra den va, speciellt i 3D!

2012-05-02 @ 06:32:08
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0