träningsoutfit och valpkurs

Stack iväg och körde det nya bodypumppasset för att råda bot på mitt dåliga humör tidigare idag. Har nämligen varit en riktigt vidrig helg och en ganska pissig kväll på valpkursen igår. Tillsammans med ett antal andra mattar/hussar så trotsade jag och Sigge det blåsiga vädret. Precis som vanligt så hade Sigge svårt att behålla koncentrationen då det fanns andra hundar och människor i närheten. Så hans högsta prioritet  var att äta så mycket gräs som det bara gick på kortast tid. Medan jag försökte slita grästuvorna ur gapet på herrn så stirrade givetvis de andra deltagarna nedlåtande på oss. Hur jag vet att det var den nedlåtande blicken? Jo, för jag brukar själv ge andra människor just den blicken då de har noll koll på sina barn/hundar... Kände dock att det kändes som en slags lättnad, då hundpsykologen berömde Sigge`s psyke och intelligens inför resten av gruppen. Eller lättnad var väl kanske inte riktigt vad jag kände, snarare; Sug på den ni!

Dagens träningsoutfit:


              


Ang bodypumpen; Det var release 79, i ordningen. Den sämsta hittills av dem som jag har testat. Usel musik rakt igenom, förutom den gamla Bon jovi-dängan. Många missmatchningar taktmässigt mellan musik och koregrafin, tyvärr. Kan dock säga att triceps, rygg och axlar fick jobba rejält så jag fick nog så jag teg, kan man nog säga...
;)


                                             /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det var väl klart att sigge var smartast och bäst, han är ju även snygg ju! :) Kan tänka mig hur stolt matten blev;)

2011-09-15 @ 21:30:05
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0