Kl 05.30...

Kl 05.30 ska man fasen ligga och sova. Men icke då, dum/envis som jag är så bokade jag ett TIDIGT spinningpass nu på morgonen. (Tog mest det tidiga passet eftersom jag gillar instruktören. Tycker alltid att det är bättre att träna med killar eftersom de i 95 % av fallen hårdare och tuffare pass än tjejerna.) Vilket jag nu bittert nästan ångrar. Var ju för tusan tvungen att ställa kl på 05.20. Sigge trodde att jag hade blivit knäpp. Han tittade på mig och lade sig sedan ner och somnade om igen. Den lille luven vaknade inte ens när jag öppnade frys och kylskåpsdörrarna. Ännu midre populärt blev det då jag släpade ut honom på morgonpromenixen. Vi mötte en hel del hundägare ute...Men för mig och Sigge s är det nästintill främmande att gå ut och och göra morgonkissen innan kl 8...

Nu: Dags att bege mig till gymmet för att svettas!


               
Såhär entusiastisk såg herr`n ut när jag tog fram kopplet och berättade att det var dags för morgonkissen...



                                      /sara

Kommentarer
Postat av: Sabina

usch det var tidigt ja:P

2011-09-09 @ 08:45:01
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0