Helgshopping

Det var så länge sedan jag shoppade i en fysiskbutik. Har ju blivit lite lat, då det är så jädrans smidigt att bara klicka hem det man vill ha, dygnet runt...Men i lördags så blev det en shoppinglunch med Fia. Kände att det var välbehövligt att go bananas inne på h&m. Blev lite nya koftor, träningskläder mm. Jag har sagt det förut men säger det igen. h&m har fantastiskt bra och prisvärda träningskläder. Ska nog inviga de som shoppades i helgen om en stund. Ska försöka vakna från helgkoman med ett gymbesök. Som en liten specialare så kör de 90-tals tema idag. Wohoo! Hoppas att de river av någon gammal dänga med svenska eurodisco-kungen E-type. Denna var ju en favorit, då det begav sig. :)


               
                  Koftor är ett måste i min höstgarderob
               
                 linne med tryck är en annan favorit+"häckscrub" ;)
               
                 nya träningskläder :)


               
                Är det lördag så är det! Så här såg min shoppinglunch ut i helgen. :)



                                              /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad du shoppar träningskläder hörru, sliter du dem så hårt eller är det bara för att der är skoj att shoppa? ;)



God lunchen såg ut också! :)

2011-09-05 @ 22:20:14
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: sara

Det är nog mest för shoppandets skull! ;)

2011-09-07 @ 22:06:08
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0