Bikergirl

Hur snygga är inte dessa byxor i skinnimitation? Helt galet snygga, skulle jag vilja påstå. Älskar alla dragkedjedetaljer. Faktum är att jag hade ett par skinnbyxor för 10 år sedan. Jag och min dåvarande hårdrockar-boyfriend hade matchande braxor. Med andra ord så var vi coola redan då, haha. Vet tyvärr inte riktigt vart de tog vägen? (byxorna alltså! ;) ) Himlans synd! 


                           
                                       Finns även i rött för den modige




                                                 /sara
                        

Kommentarer
Postat av: Sabina

supersnygga!

2011-09-09 @ 10:04:59
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0