Loppisfynd

Hela jäkla veckan så har jag varit sugen på utgång! Det händer inte speciellt ofta men nu så var jag det, dessvärre så var ingen annan i min bekantskapskrets det...Jag fick helt enkelt kasta om mina lördagsplaner helt och hållet. Så idag så körde jag och Sigge en "loppis och fika-dag". I förmiddag så tog vi oss upp till Folketspark och gick på inomhusloppis. Slog till på en bok, en dvd-bok samt fikabröd. Tyckte att jag kom riktigt billigt undan-170 spänn för hela kalaset.
Därefter så har vi gått runt och fikat hos folk. Mysigt! Men nu på hemvägen så gjorde sig utgångssuget påmint. Träffade massor av festglada (okända) människor. Fasen också! Ska ta och svulla i mig något galet onyttigt i stora mängder nu, så att jag känner mig sådär lagom tjockisful, brukar ju inte vara så sugen på att gå ut då. ;)

Trevlig lördag på er!


               
                 Välbesökt på loppan
               
                 Vetekaka med vanilj och kardemumma samt kolastrutar.
               
                 21 skivor långa dvd-serien oz och en bok om hundar.



                                               /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Lät ju som en mysig lördag ju, och fynd och allt! :)

2011-10-29 @ 21:54:06
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0